Me & my headphones

Me & my headphones

Første innlegg

Hei alle sammen...


Endelig begynner jeg å blogge også=)
Ja, jeg vet at det er tusen blogger der ute, og kanskje spesielt mange jentebloggere,
men jeg lover:

Dette er ingen moteblogg=)

Personlig liker jeg moteblogger, spesielt drea sin blogg og ida wulff sin blogg.
Men min lidenskap er musikk. Derfor vil jeg skrive om musikk i denne bloggen=)

Skriv gjerne kommentarer, og anbefal meg musikk som du mener jeg bør høre.. jeg liker alt=)

ha en ellers fin romjul=)

4 kommentarer:

  1. Anonym sa...

    Velkommen til Bloggeby! Håper du vil trives her (og håper du har god musikksmak :P !)  

  2. MsGonzalez sa...

    takk Bianca! Gleder meg til å se bloggen din fremover og få en smakebit av musikksmaken din :)  

  3. Camilla sa...

    Jeg ble hjemme:) Lykke til med bloggingen, det er morosamt serru :)  

  4. Bianca sa...

    tusen takk alle sammen... gleder meg til å begynne skikkelig med bloggingen=)  

 
Site Meter