Me & my headphones

Me & my headphones


Hei alle sammen=)

Etter mye om og men har jeg vært aktiv på internett, og endelig fått meg profil på Last.fm.
Det er musikk/radio-tjeneste som lar deg høre på musikk og lage spillelister.

Og det beste er: Det er helt gratis=)

Viss du er medlem, så håper jeg du legger meg til. Jeg anbefaler alle å bli medlem=)

Jeg har også surfet litt rundt på bloggene til folk, og jeg er superimponert over hvor mye, og hvor bra de fleste skriver. Skal prøve å henge i jeg også=)

Til slutt litt musikk, siden det liksom er temaet i bloggen.
Dersom du bor i Bergen, så har du mulighet til å høre Antony and the Johnsons den 15. mars...

Det er super musikk, og antony har en helt spesiell stemme=) Hør på You are my sister på videoen under her=)



Ha en super dag videre=)

2 kommentarer:

  1. Hilde sa...

    Fin blogg! :)  

  2. Bianca sa...

    tusen takk=)  

 
Site Meter