Me & my headphones

Me & my headphones

Årets 10 beste album

Hei igjen=)

Mange rundt om kring i bloggverdenen har startet å lage best of -lister rundt 2008.
Jeg skal jo selvsagt ikke være dårligere. Under her følger de 10 beste albumene i 2008, i følge meg.
Selvsagt er jeg klar over at det å liste opp musikk er å be om bråk, men det får stå til=)

Here it goes:
1. Only by the night - Kings of Leon
2. Viva la vida or death and all his friends - Coldplay
3. Rockferry - Duffy
4. Med sud i eyrum vid spilum endalust - Sigurd Ros
5. Dig!!! lazarus Dig!!! - Nick Cave and the Bad Seeds
6. 19 - Adele
7. Third - Portishead
8. Dig out your soul - Oasis
9. Youth novels - Lykke Li
10. Glasvegas - Glasvegas

Så... da var det unnagjort=) hva var dine favorittalbum i året som var?

3 kommentarer:

  1. Hilde sa...

    Jeg skal selvfølgelig laste ned! :D  

  2. Bianca sa...

    hehe.. stilig=)  

  3. Anonym sa...

    Hmm.. dette så ikke helt rett ut - det mangler jo litt forskjellig...!
    ;)

    Hukommelsen svikter så jeg nøyer meg med en topp fire liste:

    1. Ghosts I-IV - Nine Inch Nails (denne er obligatorisk!)
    2. Heart On - Eagles of Death Metal (dette er forresten IKKE death metal)
    3. The Slip - Nine Inch Nails
    4. "Happy" in Galoshes - Scott Weiland

    Ellers skal jeg ta en titt på listen din, - har faktisk ikke hørt annet enn Coldplay og Oasis(!)  

 
Site Meter