Me & my headphones

Me & my headphones


Hei alle sammen=)

Først en fantastisk kul mail jeg fikk fra Minneapolise som en velkomstgave til bloggerbyen. Jeg har bare en ting å si; WOW... den er superstilig og kjempekult laget. Tusen takk Minneapolise...

Jeg blir overraskert over hvor mange hyggelige mennesker som blogger. Når en leser om blogging i media, eller i andre blogger, får en inntrykk av at kommentarfeltene kun er drittslenging og kritikk.. Det kan godt være at det skjer, men jeg har sålangt bare møtt kule og snille mennesker...

Til slutt kommer det selvsagt musikk. Viss du liker Sufjan Stevens og/eller Kings of Convenience vil du elske Shugo Tokumaro. Hans nye album heter Exit og er nydelig. Last den ned på itunes eller kjøp albumet. Jeg elsker den, og er sikker på at dere kommer til å like den også..

Her er en video med låten parachute



Ha en ellers super mandag, snart er det nyttår og ny sjanser. Blanke ark og alle de tingene der=)

5 kommentarer:

  1. Hilde sa...

    Det var jo kjempekult! :)  

  2. Hilde sa...

    Tusen takk for en kjempekoselig kommentar forresten, så den ikke før nå.. Satte ihvertfall pris på den :) Kos deg masse du og!  

  3. Maria Helene Nilsen sa...

    Så kult bilde!  

  4. Anonym sa...

    :)  

  5. MsGonzalez sa...

    oh fun! :D Takk! Vectorisering er elsk! Kjempe fin! :)  

 
Site Meter