Me & my headphones

Me & my headphones

Godt nytt år=)


I dag er det nyttårsaften, og som alle bloggere ser jeg tilbake på 2008..
Enkelt og greit har det vært et supert år. Ikke minst fordi jeg har startet å blogge=)
Det er iallefall det jeg gleder meg mest til i 2009.

Dette er mine planer for 2009:

  • Få igang en wordpressblogg og eget domene
  • Kjøpe minst 100 cd-er til (selv om jeg egentlig ikke har plass)
  • Fortsette å lese i alle de fantastisk gode bloggene på nettet
  • Skrive bedre og flere innlegg, og håpe på at folk leser bloggen min=)
  • Finne kjærligheten (selvfølgelig)
  • Drikke mindre 7/11-kaffe
  • Få bedre karakterer på skolen
  • Og alt dette andre klisjegreiene som alle andre skriver, og som sier seg selv.
Da gjenstår det bare for megog ønske alle et fantastisk godt nytt år. Jeg skal ut å ha det gøy med mine veninner, og se på livet i Bergen sentrum (selv om bergen ikke skal ha fyrverkeri når klokka slår 12. Idiotisk).

Vi blogges på nyåret=)

3 kommentarer:

  1. Anonym sa...

    En fin liste, men får man egentlig noensinne nok kaffe? :)

    Et godt nyttår til deg!  

  2. Hilde sa...

    Takk for en kjempehyggelig kommentar, søta! :-) Godt nyttår, håper du får et supert år og at du klarer planene dine! :) Hadde du det fint i går?  

  3. ImaginaryHero sa...

    Tusen takk for kommentar, og godt nytt år =)

    Liker veldig godt musikksmaken din, hadde ikke hørt om Shugo Tokumaro eller A and the J, men det høres bra ut på det du har lagt ut her. Skal nok prøve å høre mer på dem framover.

    Lykke til med 2009 og jakten på kjærligheten du også! Du får finne deg et bedre sted å kjøpe kaffe enn 7/11 ;)  

 
Site Meter