Me & my headphones

Me & my headphones

Prince og Alice in chains

Hei alle sammen

To musikknyheter i dag.

1. Alice in chains skal spille sammen igjen, for første gang siden vokalisten Layne Staley døde.
jeg gleder meg i alle fall til det. Alice in chains spiller dritkul musikk. Det er kanskje ikke for alle, men alle bør i alle fall høre gjennom youtubevideoen. Alle er jo skeptiske til band som spiller sammen uten at hele bandet faktisk er med, og ofte flopper det (les: Guns n' Roses' nye plate).
Dette tror jeg derimot blir bra...

2. Prince slipper ut 3 album i år, uten plateselskap. Det virker som spennende plater. Jeg gleder meg til dem, og skal i alle fall ikke laste de ned ulovlig (prince er ganske imot det)


Ellers i dag brukte jeg opp gavekort og penger jeg fikk til jul. Dette er jo absolutt ingen moteblogg, men ja, jeg kjøpte en hel del klær. Blant annet to fine topper.
Men det absolutt viktigeste kjøpet var-------> en ny ipod touch=)

Yeah.. endelig ny ipod.
Jeg driver på å legger inn masse ny musikk nå... I tillegg til masse lydbøker. Og snart skal jeg legge meg og høre på Sigur ros=)

Håper alle har et fantastisk nytt år.=)

2 kommentarer:

  1. Hilde sa...

    Sv: Hihi ;) Lykke til med det, du klarer det nok : D  

  2. Travelling Finnfjording sa...

    Hei. Gler meg som en unge tel nyplata tel Alice. Håpe vi slæpp å sammenligne dem med Guns and Roses... :)  

 
Site Meter