Me & my headphones

Me & my headphones

Det å blogge

Hei alle sammen

Jeg startet jo som sagt å blogge for ikke mange dager siden.. Og det er supergøy. Folk kommenterer det jeg skriver, og alle er snille. Men ettersom jeg forstår er det mye drit som blir slengt rundti bloggverdenen. Ida Wulff skriver i dag om Ulrikke sin blogg, og at hun ikke orket å skrive mer.

Jeg er jo ny i bloggverdenen, og var aldri innom Ulrikke sin blogg. Men etter det jeg leste hos Ida var det virkelig fæle kommentarer på siden. Og du ser det ikke bare der, men på alle kommentarseksjoner hos dagbladet og vg, eller andre nettavise.

Masse mennesker, som kun skriver innlegg for å provosere, plage eller såre sine meddebattanter. Hva er det som driver disse menneskene.

Jeg har ingen løsning, jeg bare reflekterer litt...
Jeg vet iallefall at det er mye kjekkere å gi noen en god tilbakemelding, en skrive noe fælt på tavla til noen...

Uten om det: dagens musikkanbefaling=)

7 kommentarer:

  1. Hilde sa...

    Sv: Lykke til du og, jogging er gøy :) Du har ikke tilfeldigvis noen bra musikktips når det kommer til trening?  

  2. Anonym sa...

    Lykke til med bloggingen! ang innlegget ditt sier jeg bare en ting. Janteloven:D  

  3. Kathleen sa...

    Misunnelse, kanskje?  

  4. Hilde sa...

    Sv: Mhm, lurt :) Hvor har du tenkt til å selge det da?  

  5. MsGonzalez sa...

    Blir så frustrert selv over det hele med Ulrikke Lund. Ingen fortjener å bli behandlet sånn som hun har blitt..

    sv: ooh trenger alltids en trenings kompis! SKal gi en lyd når jeg setter i gang for fult! Viser seg jo at vi har en felles kompis :)  

  6. Anonym sa...

    Hurra, en musikkblogg! Eller hvertfall nesten. ^^ Jeg elsker musikk over alt på jord, så det er herlig å lese om det på blogger. Alt for få musikkblogger, så det er gøy om du satser på det :)  

  7. Bianca sa...

    takk for alle kommentarer..
    Det er vel janteloven som slår inn hos mennesker ja=)  

 
Site Meter