Me & my headphones

Me & my headphones

Glatt glatt glatt

Det er glatt i bergen

Så glatt at jeg fallt åtte ganger midt i sentrum. Og som om pinligheten ikke var nok, så ødela jeg min nye ipod.
Heldigvis har jeg kviteringen, og jeg skal gå å få en ny i morgen..
Men pokker så irriterende.

I kveld blir det deppemusikk på gamleipoden i stedenfor..

Ellers sliter jeg med å følge med i bloggverdenen nå som skolen har startet. Jeg får kommentarer på siden min, og jeg glemmer å svare.. Beklager dere som tar dere tid til å kommentere. Jeg skal bli flinkere.

Ellers en godnyhet. Jeg skal bli tante. Min storebror og damen hans skal ha baby=)
Jeg gleder meg..
Ha en fin kveld alle sammen=)

1 kommentarer:

  1. Hilde sa...

    Sv: Å? Hvorfor hikker vi da? :p

    8 ganger?! Hørtes ikke bra ut.
    Så spennende at du skal bli tante da. Når blir du det egentlig? :)  

 
Site Meter